Automatisch antwoord op uw melding

Binnen het service team zijn we continue bezig met het zoeken naar verbeteringen. Hoe kunnen we klanten beter en sneller helpen. Een van de volgende stappen waar we nu mee bezig zijn is veel gestelde vragen direct beantwoorden door middel van een automatisch antwoord.

Zo automatisch gegenereerd antwoord wordt getriggert op een combinatie van woorden uit de gestelde vraag. Als de woordencombinatie overeen komt met de trigger krijgt u gelijk een email met de antwoorden en zal het ticket daarna worden gesloten. Mocht het zo zijn dat het antwoord er niet bij zit dan kunt u de melding gelijk weer openen.

Als voorbeeld bleek dat veel vragen over het installeren van de update van Visionplanner voor 95% van de gevallen hetzelfde antwoord behoefde. Dus als er een melding wordt ingeschoten met het woord Update en een aantal andere combinaties van woorden krijgt u automatisch het onderstaande bericht:

Beste Bjorn Proost,

Dit is een geautomatiseerd antwoord omdat u een ticket heeft ingediend met een vraag over update in het aangemaakte ticket. Uit de statistieken bleek één van de onderstaande antwoorden meestal de oplossing op de vraag.

Mocht het niet zo zijn kunt u het ticket gewoon weer heropenen!

Update naar 3.19 error GradientColor
Bij sommige klanten werkte het niet om te updaten naar 3.19 en kregen een foutmelding, hier staan de stappen wat u kunt doen om de update te installeren als u een foutmelding voor krijgt.

Geen rechten om Visionplanner te installeren?
Hier staat beschreven hoe u een update het beste kan installeren (lokaal of op een server) en wat u moet doen als u terug wilt naar een oudere versie.

Mocht dit niet het antwoord zijn kunt u reageren op dit e-mailbericht of klik op onderstaande koppeling:
http://visionplanner.zendesk.com/agent/#/tickets/******

Nu zal dit proces continu worden verbeterd, zo zal de melding van de Error GradientColor niet meer in de melding staan. Dit was iets wat met de 3.19 wel eens kon voorkomen in bepaalde situaties vandaar dat dit gelijk wordt bijgewerkt.

Door het gebruik van deze automatische antwoorden willen klanten sneller kunnen helpen en bij andere vragen waar meer complexiteit is er voor kunnen zorgen dat we meer tijd en aandacht kunnen geven.