licentie verlengen

Visionplanner dient om de 90 dagen opnieuw te worden geregistreerd. Hiervoor krijgt u dan ook altijd een melding na 90 dagen tot dat u registreert. U heeft hiervoor 30 dagen de tijd om dit te doen alvorens Visionplanner niet meer werkt.

Mocht u betaling nog niet zijn verwerkt kan het zijn dat de registratie niet zal worden geaccepteerd, hiervoor excuses. Mocht het zo zijn dat de 30 dagen zijn verstreken en wij hebben de betaling nog niet verwerkt neem dan contact op met onze binnendienst via support@visionplanner.nl met de vraag of zij de licentie weer willen openzetten.

Situatie 1

De licentie is niet verlengd, doordat we uw betaling nog niet hebben verwerkt binnen de 30 dagen:

U kunt gewoon verder werken, u zult alleen deze melding krijgen. Twijfelt u of de betaling goed is gegaan kunt u contact opnemen met: support@visionplanner.nl

Situatie 2

De registratie is mislukt, er is iets misgegaan met de verwerking of betaling, het beste is om contact op te nemen met support@visionplanner.nl

Daarna kunt u zich opnieuw registeren.