Support voorwaarden

Als klant van Visionplanner kunt u rekenen op de professionele ondersteuning van onze supportafdeling. Bij het bieden van ondersteuning gelden een aantal voorwaarden en spelregels:

  • Bij het bieden van support gaan we er vanuit dat u de Visionplanner documentatie heeft bestudeerd en benodigde basis cursussen heeft gevolgd vóórdat u contact met ons opneemt.
  • Onze website bevat alle actuele supportinformatie, zoals de handleiding, releasenotes, een kenniscentrum en antwoorden op veel gestelde vragen. Wij raden u aan eerst hier naar het antwoord op uw vraag te zoeken.
  • Supportverzoeken vallen binnen de gratis support als u een onderhoudsabonnement heeft afgesloten, ze betrekking hebben op de standaard Visionplanner software, los staan van inrichting of implementatie en telefonisch of per mail kunnen worden behandeld.


Tables can't be imported directly. Please insert an image of your table which can be found here.

Onderdeel van gratis support

Buiten standaard support

  • Vragen over de software
  • Vragen over de standaard functionaliteit en inrichting
  • Vragen over installatie en systeemeisen
  • Uitbreiding van uw licenties

  • Vragen over maatwerk
  • Vragen over klantspecifieke inrrichting/aanpassingen
  • Vragen over rapportage sjablonen

  • Vergt de oplossing van uw supportaanvraag meer dan 15 minuten of is uw vraag alleen via een bezoek ter plekke af te handelen, dan brengen wij onze diensten tegen een uurtarief van € 90,- in rekening.

    Onze supportmedewerker vertelt u altijd wanneer er geen sprake is van gratis support. U weet dus precies waar u aan toe bent. In de praktijk betekent het dat lange uitzoekklussen die meer tijd kosten en ondersteuning die met name te maken heeft met uw specifieke situatie/inrichting bij u in rekening worden gebracht.
  • Rapporten met klantspecifieke aanpassingen en gebouwd door Visionplanner kennen een garantie periode van 3 maanden. Binnen de garantie periode worden fouten of onduidelijkheden door de servicedesk kosteloos opgelost. Buiten de garantie termijn geld een uurtarief van € 90,- op basis van remote consultancy.
  • Voor maatwerkondersteuning, ondersteuning op het gebied van inrichting of implementatie, en support op locatie raden contact op te nemen
    met 0318 – 54 50 20